۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

ساخت سامانه responsive به خاطر موبایل پارت اول

طراحی وب سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه بخش 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از هسته اصلی استراتژی های شما به منظور بازاریابی آنلاین میباشد ، داشتن یک سایت که قابل روئیت در موبایل باشد بسیار کارآمد خواهد بود . امروزه میزان فروش موبایل نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 مقدار استفاده از اینترنت از طریق موبایل نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل دارا بودن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در موبایل قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از سایت شما از طریق تلفن های همراه برابر با میزان بازدیدهای وب سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط کامپیوترهای خانگی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این است که نزدیک به 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این روش نشان میدهند به همین دلیل شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی نسبت به علایق بازدیدکنندگان دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در سایت خود به جهت نمایش بی عیب و نقص در موبایل داشته و به دنبال ایجاد سایتی میباشند که در زمان نمایش در موبایل هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک شایانی نمائیم ، همچنین میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

طراحی سایت ارزان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر